ساجدین

پایگاه تخصصی « نماز »

ساجدین حضرت امام حسین علیه السلام : انی احب الصلوه . من به نماز عشق می ورزم . وسائل الشیعه.جلد 10 .صفحه 549

ساجدین

خیلی از خانواده ها می پرسند:
چه کار کنیم که نماز خوان شویم ؟
و یا دیگران ( فرزندان ) را نماز خوان کنیم ؟

« پایگاه ساجدین »
تلاش می کند درپاسخ به سوال مذکور ، مطالبی مفید و کارآمد ، با « محوریت نماز »، را در اختیار عموم خانواده ها ، بویژه نسل جوان قرار دهد.
امید داریم، گام کوچکی درراه نماز برداشته باشیم .
التماس 2a

آخرین نظرات
گزارش سایت مشرق نیوز: آردا توران کاپیتان سرشناس ترک‌ها که در فصل نقل و انتقالات از اتلتیکو مادرید به بارسا ملحق شد بعد از دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل قطر در مصاحبه با رسانه‌ها از اعتقادات و آینده‌ خود در نیو کمپ سخن گفت

به گزارش سایت مشرق نیوز: 

قبل از ورود به میدان چه کاری همواره انجام می‌دهید؟
همیشه دعا می‌کنم.بدون وضو به هیچ عنوان وارد زمین نمی‌شوم و با پای راست پا به میدان می‌گذارم.خرافاتی نیستم ولی قبل از هر بازی سوره "یس" را گوش می کنم. 20 دقیقه حرکات کششی را برای گرم کردن انجام می دهم و در همین حین برای بازی نقش می کشم و می‌دانم که فوتبال برای من همه چیز است اما مسائل مهم دیگری هم وجود دارد.

چه عواملی دست به دست هم داد تا به این نقطه رسیدی؟شانس، استعداد ...؟
همه چیز دست خداست. ایمان در اولویت اول زندگی من قرار دارد البته عده‌ای اینطور فکر نمی‌کنند و من برای آنها هم بی نهایت احترام قائل هستم.در وهله دوم تلاش و استمرار و نظم را در دستور کار من قرار دارد.در مرحله بعد هیچ‌گاه کاری برخلاف میل خانواده و پدر و مادرم انجام نمی‌دهم و دوست ندارم کسی را از خودم برنجانم. البته اشتباهاتی فراوانی داشتم که سعی کردم بعد‌ها جبران کنم.


آدرس مطلب :  http://www.mashreghnews.ir/